Úvod do zahradní terapie |
Angličtina - obecný kurz |
Angličtina - obecný kurz |
Angličtina - obecný kurz |
Angličtina - obecný kurz |
Angličtina - obecný kurz |
Angličtina - obecný kurz (16. 10. 2018 - 15. 1. 2019) |
Angličtina pro sociální a pedagogické pracovníky |
Angličtina pro sociální a pedagogické pracovníky |
Angličtina pro sociální pracovníky |
Angličtina pro sociální pracovníky |
Angličtina pro sociální pracovníky |
Asistent pedagoga (20. 8. - 31. 8. 2018) |
Asistent pedagoga - léto 2017 |
Asistent pedagoga - PÁTEK |
Asistent pedagoga - PÁTEK |
Asistent pedagoga - PÁTEK (19. 10. 2018 - 18. 1. 2019) |
Asistent pedagoga - PÁTKY, 2017 |
Asistent pedagoga - STŘEDA (3. 10. 2018 - 20. 3. 2019) |
Asistent pedagoga - STŘEDA VEČER |
Asistent pedagoga PÁTEK (8. 3. - 24. 5. 2019) |
ASISTENT PEDAGOGA [1. 10. - 20. 11. 2021] |
ASISTENT PEDAGOGA [10. 1. - 8. 2. 2020] |
ASISTENT PEDAGOGA [13. 3. - 18. 4. 2020] |
ASISTENT PEDAGOGA [15. 1. - 13. 2. 2021] |
ASISTENT PEDAGOGA [16. 8. - 27. 8 . 2021] |
ASISTENT PEDAGOGA [17. 8. - 28. 8. 2020] |
Asistent pedagoga [19. 8. - 30. 8. 2019] |
ASISTENT PEDAGOGA [2. 10. - 28. 11. 2020] |
Asistent pedagoga [4. 10. - 9. 11. 2019] |
ASISTENT PEDAGOGA [9. 4. - 22. 5 . 2021] |
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
Biblická blahoslavenství jako inspirace pro sociální práci: o spirituální dimenzi sociálně-pastoračního pracovníka |
Celostní rozvoj osobnosti prostřednictvím hudby ("Muzikoterapie") |
Celostní rozvoj osobnosti prostřednictvím hudby ("Muzikoterapie") |
Dialog jako pracovní nástroj v pedagogické praxi |
Dialog jako pracovní nástroj v pedagogické praxi |
Dialog jako pracovní nástroj v pomáhající profesi |
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých |
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých - PÁTEK |
Doprovázení umírajících a jejich rodin a pozůstalých - SOBOTA |
Grantování - projektový management pro NNO v oblasti sociálních služeb |
Instrumentální obohacení Reuvena Feuersteina, Vstupní kurz FIE - I, 80 hodin, (23. 7. - 30. 7. 2018) |
Instrumentální obohacení Reuvena Feuersteina, Vstupní kurz FIE - I, 80 hodin, (24. 9. - 1. 10. 2018) |
Kdo jsou Romové - základy pro sociální pracovníky |
Kdo jsou Romové a romské dítě v české škole |
Kdo jsou Romové a romské dítě v české škole |
Komunikace s nemotivovaným klientem |
Komunikace s nemotivovaným klientem |
Komunikace s nemotivovaným klientem |
Komunikační dovednosti pro pedagogy |
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
Kritické myšlení v pedagogické praxi |
KURZ DO ŠABLON: Herní aktivity do třídy a jak je pedagogicky vytěžit |
KURZ DO ŠABLON: Jak zpřístupnit zdroje, povzbudit sebevědomí a poznat silné stránky? |
KURZ DO ŠABLON: Oceňování, kladné sebepojetí a emoční podpora: Jak být prospěšný sobě i žákům? |
KURZ DO ŠABLON: Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
KURZ DO ŠABLON: Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
Kurz Ochrana spotřebitele v praxi |
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách |
Lidská práva v pedagogické praxi |
Lidská práva v pedagogické praxi |
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
Metoda FIE (Feuerstein) a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
Metoda FIE a zkušenost zprostředkovaného učení - využití pro práci s dětmi cizinců |
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
Metody psychohygieny pro seberozvoj a praxi |
Metody zážitkové pedagogiky a její použitelnost v běžné škole |
Metody zážitkové pedagogiky a její použitelnost v běžné škole |
Možnosti komunikace ve skupině prostřednictvím hudby, pohybu a výtvarné činnosti |
Možnosti komunikace ve skupině prostřednictvím hudby, pohybu a výtvarné činnosti |
Možnosti spolupráce školy a OSPOD při podpoře dětí z ohrožených rodin |
Možnosti spolupráce školy a OSPOD při podpoře dětí z ohrožených rodin |
Možnosti využití případových konferencí v práci s rodinou |
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
Možnosti využití zahradní terapie pro integraci a aktivizaci osob se zdravotním a sociálním znevýhodněním |
Multikulturalita ve školním prostředí: role pedagogů a jejich asistentů v podpoře vzdělávání žáků z etnických menšin |
Multikulturalita ve školním prostředí: role pedagogů a jejich asistentů v podpoře vzdělávání žáků z etnických menšin |
Muzikoterapie pro celostní rozvoj |
Muzikoterapie pro celostní rozvoj |
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků |
Pedagog - vedoucí zájmových kroužků [16. 10. - 25. 10. 2020] |
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU |
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU |
Pedagog volného času - SOBOTA |
Pedagog volného času - SOBOTA |
Pedagog volného času - SOBOTA (13. 10. 2018 - 23. 3. 2019) |
Pedagog volného času - SOBOTA (2. 3. - 15. 6. 2019) |
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [12. 3. - 29. 5. 2021] |
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [13. 11. 2020 - 6. 2. 2021] |
PEDAGOG VOLNÉHO ČASU [15. 10. 2021 - 29. 1. 2022] |
Pedagog volného času, asistent pedagoga - dálkový (STŘEDY) |
Pedagog volného času, asistent pedagoga - SOBOTY, 2017 |
Po stopách křesťanství v moderní společnosti |
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
Práce s vinou a smířením v pedagogickém prostředí |
Práce s vinou a smířením v pomáhajících profesích |
Práce s vinou a smířením v pomáhajících profesích |
Práce se skupinou, příprava a vedení skupinových programů |
Práce se skupinou, příprava a vedení skupinových programů |
Práce se skupinou, příprava a vedení skupinových programů |
Pracovník v sociálních službách |
Praktické dovednosti pro zahradní terapii |
Praktické dovednosti pro zahradní terapii |
Praktické dovednosti pro zahradní terapii |
Praktické využití aktivit zahradní terapie při práci se znevýhodněnými osobami. |
Principy práce s žáky s odlišným mateřským jazykem |
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
Reminiscence - využití vzpomínek při práci se seniory |
Rozvoj komunikace o globálně rozvojových tématech (GRV) ve výuce AJ (kurz v AJ) |
S knihou po škole – Školní čtenářský klub |
Setkání s islámem a cizinci - základní religionistické a právní souvislosti |
Setkání s islámem a cizinci - základní religionistické a právní souvislosti |
Specifika práce s dětmi s odlišným mateřským jazykem |
Specifika práce s dětmi s odlišným mateřským jazykem |
Specifika práce s dětmi s podezřením na syndrom CAN a CAS |
Specifika práce s dětmi s podezřením na syndrom CAN a CAS |
Specifika práce se seniorem s demencí |
Specifika sociální práce s rodinami v předrozvodovém a rozvodovém řízení a s rodinami řešícími problematickou situaci |
Specifika sociální práce s rodinami v předrozvodovém a rozvodovém řízení a s rodinami řešícími problematickou situaci |
Stereotýpek v nás: interkulturním vzděláváním a prožitkem k toleranci |
Supervize a sdílení zkušeností |
Supervize pedagogické praxe |
Supervize sociální a pedagogické praxe |
Supervize sociální a pedagogické praxe |
Teologicko-etické aspekty rozhodování v péči o nevyléčitelně nemocné a umírající |
Uvedení do vztahu práva a etiky pro každodenní praxi |
Uvedení do vztahu práva a etiky pro každodenní praxi |
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
Úvod do dluhové problematiky v praxi sociálního pracovníka |
Úvod do sociálního zemědělství |
Úvod do sociálního zemědělství |
Úvod do sociálního zemědělství |
Úvod do zahradní terapie |
Úvod do zahradní terapie |
Úvod do zahradní terapie |
Vietnamské dítě v české škole - jak (ne)řešit jinakost |
Vokální interpretace byzantské a postbyzantské hudby východního křesťanství I. |
Vokální interpretace byzantské a postbyzantské hudby východního křesťanství II. |
Výchovné mimovýukové aktivity vhodné pro děti rozdílného kulturního původu |
Základy čtení a psaní právních textů pro sociální pracovníky |
Základy čtení a psaní právních textů pro sociální pracovníky |
Základy finančního řízení pro vedoucí pracovníky v sociálních službách |
Základy komunikace s lidmi s demencí |
Základy komunikace s lidmi s demencí |
Základy komunikace s lidmi s demencí |
Základy křesťanské etiky a mravnosti |
Základy křesťanské etiky a mravnosti |
Základy mediace pro sociální pracovníky |
Základy mediace pro sociální pracovníky |
Základy mediace pro sociální pracovníky |
Základy mediace pro sociální pracovníky |
Základy mediace pro sociální pracovníky |
Základy mediace pro sociální pracovníky |
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |
Zprostředkované učení v praxi - využití v rámci individualizace a inkluze |